यो ब्लग नामैबाट थाहा हुन्छ कि यस्मा मेरो आफ्नो केहि छैन,यस्मा मलाई मन परेको र रमाइला कुराहरु जुन पछि पढ्न मनलाग्दा सजिलोको लागि जम्मा गरेको हुं l यस्मा राखेका सामग्री जजसको हो उसकै नाममा राखेको छु l यदि कसैलाई यसरी राख्दा समस्या परेमा तुरुन्त हटाउने कुरा पनि जानकारी गराउन चाहन्छु l यो नितान्त निजि भएकोले प्रचार पनि गरेको छुइन l यो सामग्री ज-जसको हो,सबैलाई धेरै - धेरै धन्यबाद दिन चाहन्छु l
सबभन्दा ठूलो पार्टी माओवादी र त्यसमा संस्थापन पक्षसँग फरक मत राख्ने उपाध्यक्ष मोहन वैद्य ‘किरण’। शान्ति सम्झौता टुङ्ग्याउन हालै भएको सहमतिले धेरैलाई खुसी बनाए पनि किरणको त्यसमा विमति रह्यो। उनको पक्षले आन्दोलनै घोषणा गर्यो। मिडियामा उनलाई शान्ति र संविधानविरोधी भन्दै ‘राक्षसीकरण’ गरिएको छ। चिरञ्जीवी पौडेलले भने किरणलाई उडाउने केही ठट्टा तयार पारेका छन्। राजनीति नै राजनीतिबाट दिक्क हुनुहुन्छ भने राजनीति मिसिएको यो ठट्टाले तपाईँलाई अर्कै स्वाद दिन सक्छ। १. दुई झगडिया आइमाई धनमाया र मनमाया धारे हात लाएर एक अर्कालाई सत्तोसराप गर्दै थिए। धनमायाः तेरो परिवारलाई हैजा लागोस! मनमाया : तेरो घरमा मोहन वैद्य किरण पसोस! २. कार्यालय जान बाइक स्टार्ट गरेर हिँडेका एक सज्जन अचानक घर फर्किएः श्रीमतीः किन अफिस नगएर घर फर्किनुभो? सज्जनः हेर न। भर्खर हिँडेको मात्र थिएँ, मोहन वैद्य किरणले बाटो काटे! ३. मोहन वैद्य किरण कपाल काट्न भनेर सैलुन गएका थिए। हजामले उनलाई कपाल काट्न भनेर कुर्सीमा बसाए। तर, एक छिनपछि त्यहाँ ठूलो होहल्ला र भिडभाड भएछ। के भयो भनेर यसो चिहाउँदा त हजाम कुर्सीमा घोप्टो परेर बसेको थियो भने मोहन वैद्य किरण हातमा छुरा समातेर उतिर तेर्स्याइरहेका थिए। पत्रकारले सोधे : के भयो कमरेड? मोहन वैद्य किरणः यसले मलाई छुरा देखाएर शिर निहुर्याएर आत्मसमर्पण गर्न लगायो। अब कि यो छैन कि म छैन! ४. अचेल माओवादी पार्टीको बैठकमा जाँदा मोहन वैद्य किरणले छलफल सुरु हुनुभन्दा पहिले नै निर्णय पुस्तिकामा नोट अफ डिसेन्ट लेखिसकेका हुन्छन्। एक दिन त्यसैगरी नोटअफ डिसेन्ट लेखिदिएर बैठक सुरु नहुँदै हिँडेछन्। तर पाँच मिनेटपछि बैठक स्थलमा फर्के। उनलाई देखेर प्रचण्डले कुम हल्लाउँदै भने, ‘ल, हेर्नुस, कमरेड गल्ती महसुस गरेर फर्किनुभएको स्थिति हो।’ मोहन वैद्य किरणले घुर्दै भने, ‘भ्रममा नपर्नुस कामरेड। खल्तीमा बोकेको कालो झण्डा यहीँ छुटेछ, त्यही लिन आएको।’ ५. मोहन वैद्य किरण बेलुकी घरमा टिभी हेर्दा सँधै कालो झण्डा हातमा लिएर बस्छन् रे। टिभीमा प्रचण्ड वा बाबुरामलाई देखायो कि कालो झण्डा उठाइहाल्छन्। ६. मोहन वैद्य किरण चैत/वैशाखको गर्मीमा राती ज्याकेट लगाएर सुत्छन् भने पुस/माघको ठण्डीमा पंखा चलाएर सुत्छन्। पूँजिवादी मान्यताहरुलाई चुनौति दिने यो उनको आफ्नै शैली हो भनिन्छ। ७. एक दिन बूढा घुम ओढेर लुखुरलुखर रत्नपार्कमा हिँडिरहेका थिए। (काठमाडौंमा घुम कहाँबाट आयो भन्नुहोला, त्यो हाम्रो समस्या होइन)। बाटोमा कसैले सोध्यो : कमरेड, पानी त परेको छैन, किन यो घुम ओढेर हिँड्नुभो? कमरेडले एक झापड दिँदै भनेः चीनमा त्यत्रो पानी परिरहेको छ, समाचार सुन्नुहुन्न कि क्या हो? ८. प्रचण्ड एक दिन टिभी किन्न भनेर एउटा शोरुमा छिरेछन्। साहुजीः कस्तो मोडेलको कुन कम्पनीको टिभी देखाउँ? प्रचण्ड जस्तो भए पनि हुन्छ, मोहन वैद्य किरणलाई नदेखाउने टिभी दिनुस। ९. मोहन वैद्य किरण सानोमा फुटबल खेल्थे। रमाइलो चाहिँ के हुन्थ्यो भने जब उनको विपक्षी टिमले गोल हान्थ्यो, गोल हान्ने खेलाडी धुरुधुरु रुन थाल्थ्यो। किनभने जब उसले गोल ठोक्थ्यो, मोहन वैद्य किरणले उसैलाई ठोक्थे। खेल भइरहँदा कहिल्यै गोल हान्न नसक्ने उनी खेल सकिएर सबै हिँडिसकेपछि खाली पोष्टमा एक गोल हानेर मात्रै घर फर्किन्थे। १०. मोहन वैद्य किरणलाई आजकाल कसैको बिहेमा पनि निम्तो आउँदैन। किन होला? यो चाहिँ आफैं अनुमान लगाउनुस्। 9 Votes November 3rd, 2011 | Category: हाँसो ठट्टा | 7,820 views | 47 comments to किरणका १० किस्सा (ठट्टा)Leave a Reply |
मन परे हरियो, नपरे रातो 3 2
वैद्य आफ्नो सिदान्त मा अडिक हुन सक्ने एकमात्र व्यक्ति हुन् र माओबादीको सफलता मा उनको ठुलो देन छ |
येतिखेर, जनता सिदान्त भन्दा समझदारी चाहन्छन, बर्सौ-बर्षको राजनीतिक चपेटाबाट बाहिर निस्कन चाहन्छन; यो नै समय-स्थितिको माग हो | एस्लाई स्वीकार, मनन गर्न नसक्नु वैद्यको कमजोरी हो| तर, येतिकैमई वैद्य लाई ‘किरा’, ‘घाँस खुवाएको’, ‘झुकेको’ जस्ता titileहरु र येस्तई शब्दहरु उचित हुदैन |
नेवार, राई, लिम्बु, गुरुङ र मगर हरुले जात को नारा चलाउन हुने तर मधेसी ले बोलनी नपाउने/ पहाड बाट जातीय नारा हटाउ/ नेवार लै नेवार राज्य चाहिए मधेश लाइ किन नहुने/ जातीय नारा पहाडिया बाट आय्र्को हो र माओबादी पनि जातीय नारा बाट आएको पार्टी हो/
देश बचाउने हो भने जातीय राज्य हुनुहुदैन/ भूगोल को आधार मा प्रदेश बिभाजन हुनु पर्छा/ नत्र भने नेपाल मा सधै काटमार हुन्छ/
मन परे हरियो, नपरे रातो 6 3
मन परे हरियो, नपरे रातो 13 3
प्रथम प्रेस तथा कार्यकर्ता भेलाको दृश्य ;
पत्रकार अनि कार्यकर्ता एकै स्वरमा : सबै प्रधान मन्त्रि को सधै बिरोध गर्नु हुन्थ्यो अब तपाई नै प्र,म, हुनु भो अब हाम्ले के फरक देख्नु पाइन्छा होला काकी ?????
काकी:( प्रधान मन्त्रीको मोटरको रास्ट्रिय झण्डा तिर देखाउदै ) उ त्यो झण्डाको रंग हेर्नुस त्
हिमाली
मन परे हरियो, नपरे रातो 8 1
मन परे हरियो, नपरे रातो 1 0
कारण बुज्ददा मेरो कालो कोट को पछाडीको भाग काटिएको रहेछ. पछि थाहा भयो बैध जीले कालो झन्डा बनाउन काटेका रहेछन.
मन परे हरियो, नपरे रातो 10 3
किनकी बिहे नहुँदै उनिहरुको सम्बन्धमा भाँडैभैलो मच्चाएर सम्बन्ध नजोडिदै छुट्याइ दिन के बेर भनेर भाँड बैध्यलाई आजकाल कसैको बिहेमा पनि निम्तो आउँदैन।
भोक लाग्यो भन्दैमा के जे पनि खाईन्छ/ अहिलेलाई शाति चाहियो भन्दैमा भोलि अशान्ति हुने निर्णयहरुको स्वागत गर्ने पर्छ? किरण बैद्यको भनाईहरु सहि छैन भने बाबुरामको सरकारले यो यो कुरा गलत छन् बैद्य ज्यु भन्न किन सकिरहेको छैन/
अहिले जातिय राज्यको अबधारणा सहितको लोकतन्त्रको लागि संबिधान बनाउने कुरामा हामि सबै अल्मलिएर बसेको छ/ हुनत हामि आम नागरिक हरुलाई जातिय राज्यको कुरा सुन्दैमा रिस उठ्छ तर के गर्ने हाम्रो लोकतन्त्रमा आम नागरिक हरुको कुनै हैसियत नै छैन यो त् नेताहरुमात्रै “लोक” मानिने नागरिक हरु मात्र भोट दिन सक्ने “जन्तु” मानिने यो नेताहरुको लोकतन्त्रमा हामि आम पहाडी हिमाली नेपाली फसिने सकेकोछ त्यो पनि आफ्नै बुद्धिले/ त् भुगत्नै पर्छ/
किरण बैद्यले मधेसीलाई नेपालको “जाति” मानेर मधेश राज्यबादी सिट सम्झौता गरेकोमा आपति जनाएको छ त् के मधेसी भन्ने कुनै नेपालको जाति हो होईन भनेर हामीले सोच्नु पर्दैनन्? मधेसी भन्नेहरु आफुलाई नेपालको जति मान्छ? के मधेसी भन्ने कुनै जात हो ? मधेसी भन्ने कुनै जाति होईन मात्र “एउटा समुदाय” हो भनेर ईने मधेसी दलहरुले अहिले भनेको छ त् नेपालको लोकतन्त्रमा जातिय राज्य पो बनाउने कुरा भएको छ कुनै समुदाएको राज्य बनाउने कुरा त् भएकै छैन त् किरण बैद्यले मधेसीलाई जातिको दर्जा दिएर मधेसीको राज्य बनाउने सम्झौताको बिरोध गरे त् के गल्ति गरे बैद्यले?
जातिय राज्यको कुरा गर्दा नेपालमा नेवारलाई जाति मानिन्छ खस ब्राम्हानलाई जाति मानिन्छ राई लिम्बुलाई गुरुङ थारु मैथिली भोजपुरी आदिलाई जाति मानिन्छ/ ई जातिहरु भित्र को को पर्छन सबैलाईए थाह छ/ तर मधिसे भन्ने को को हुन्?
तराईको थारु, मैथिली भोजपुरी आदि आफुहरु मध्सिसे नभएको कुरा गर्दै आएकोमा ई मधिसे बादी दलहरुले तिनीहरुलाई जवर्जस्ती मधेसी बन्नु पर्ने दवाव दिंदै आएको हाम्रै सामुन्ने छन् त् के हामीले सोच्नु पर्छ कि पर्दैन ई आफुलाई मधिसे भन्ने हरु बास्तवमै को हुन् भनेर? के मधेश बादी हरुले भन्दैमा नेपालको तराई मधेश हुन्छ लाई मधेश बनाउने पर्छ ; तराईको जनजातिलाई जवर्जस्ती मधेसी बनाउने पर्छ?
अझ खतरनाक कुरा त् ई मधेशबादीहरुले नेपालको तराईमा बस्ने मुसलमान जातिलाई मधेसी समेत मानेको छैन/ तराईको मुसलमानहरुलाई मधेसिबादी हरुले एउटा अलग्ग धार्मिक समुदाय को रुपमा मात्रै मान्यता दिनु पर्ने कुरा उल्लेख गरेकोछ/ त् ई मधेशबादीहरु कतै नेपालाई अहिले धर्म निर्पेछ्य बनाउने कुराको बिरोध गर्दै आएको भारतिय कट्टरपन्थी अतिबादी हिन्दुहरु नकली नेपाली बनेका जमात त् होईनन?
अब उपेन्द्र यादव जो नेपालको विदेशमन्त्री उप प्रधान मन्त्रि समेत बनिसकेको मदेसी दलको नेताकै कुराहरुलाई केलाउँ/ उपेंद्रकै सब्दमा तराईमा ३० लाख भारतियेहरुले नेपालको कानुन र संबिधान मिचेर नेपालको नागरिकता लिएकोछ/ उपेन्द्रले यो कुरा भनेकै बेला नेपालको निर्वाचन आयोगले पनि तराईको मतदाता लिस्टमा २५% प्रतिशत नकली मतदाता भएको भनेर उपेन्द्रले ३० लाख भारतिय हरुले नेपाली नागरिकता लिएको कुरालाई पुस्टि गरेकोछ/
निर्वाचन आयोगले यसैकारणले अब को मतदाता लिस्टमा नाम चधाउन्दा नेपाली नागरिकता जाँचेर मतदाताको तस्विर भएको मतदाता परिचय पत्र बनाउने निर्णय गरेको थियो/ अनि सर्वोच्च अदालतले मतदाता परिचय पत्र बनाउँदा नेपाली नागरिकाता हेरेरै तस्विर भएकै मत दाता परिचय पत्र बनाउनु पर्ने फैसला पनि गरे/ तर मधेसी दलहरुले सर्वोच्चको यो फैसलाको बिरोध गर्दै तस्विर भएको मतदाता परिचय पत्र बनाउन गएका निर्वाचन आयोगको कर्मचारीहरुलाई तराई बात लखेटे/
ई मधेसी दलहरु त् मधेसीहरुले नेपालको कानुन र संबिधान अन्तर्गत होईनन उनीहरुको मधेसी दलको सिफारिसमै मधेसी ले नेपालको नागरिकता पाउनु पर्ने माग गर्दै आएकोछ/ यो भन्दा पनि खतरनाक कुरा त् भारतको बिहारमा बसेर तराईमा पहाडी नेपालीहरु माथि हतियार आतंक मच्चाउन्दै आएको राजन समुहको मधेशबादी दलले तराईमा पहाडी जातिको हात बात नागरिकता र मतदाता परिचय पत्र समेत नलिने घोसना नै गरेको छ/
भर्खरै पनि उपेन्द्रले नेपाको सेनामा मात्र १० हजार मधिसेको छुट्टै मधेसी सेना बनायर पुग्दैनन मधेसीको जनसंख्या हेरेर तेही अनुशार्ले मधेसी सेना बनाउनु पर्ने भनेकोछ/ के त् अब नकली नागरिका लिन सकेका सबै बिहारीलाई सेनामा भर्ति गर्ने? कतै ई मधेसी सेनाको छुट्टै सेनाले तराईलाई नेपाल बात अलग्ग गरेर “मध्य-देश” बनाउने योजना त् गरिरहेको छैन?
मधेसीको “आत्म निर्णय गर्न सकिने राज्यको छुट्टै मधिसे सेना” बनाउनु पर्ने कुरा श्री लंकाको जाफ्नामा तामिलहरुको “छुट्टै तामिल सेना भएको तामिलहरुको आत्म निर्णय गर्न पाउनु पर्ने राज्य बनाउने” माग भन्दा फरक छ? श्री लंकको जाफ्नालाई पनि श्री लंकार भारत बिचको “मध्य देस बनाउने योजनात तुहियो तर के नेपालको तराईलाई भारत र पहाडीको नेपाल बिचमा मधेसीको ” मध्य देस” बनाउन दिने हामीले? बैद्य यसैले कराएको हो, बिरोध गरेको हो/
उपेन्द्रले अहिले मावोबादी सैनिकलाई जस्तै समस्त मधेश बादी दलहरुको सनिक दस्ताहरुलाई पनि नेपालको सेनामा समाहित गर्नु पर्ने आवाज उठायेकोछ/ मावोबादीको सैनिकलाई त् नेपाली सेनाको छुट्टै सनिक एकाई नबनाउने, उनीहरुलाई मात्र उद्द्योग निर्माण आदिमा सुरछ्या दिन खटाउने भनिरहेको अबस्थामा मधेसीको चाहिं नियमित तथा छुट्टै सैनिक ईकाई बनाउने कुरा के सहि हो?
तराईमा पहाडी नेपालीलाई काट्ने मार्ने बस्ने नदिने मधेसीलाई नेपाली सेनामा हाललाई १० हजार भनि असिमित संख्यामा मधेसीको छुट्टै सैनिक ईकाई गठन गर्ने तर हामि नेपालीलाई लोकतन्त्र दिलाउन लडाई लड्ने मवोबादि सेनालाई सिमित संख्यामा त्यो पनि उद्द्योग कल कारखाना को पाले बनाउने? त् किरण बैद्य ले बिरोध गरे/
हो जनयुद्ध ताका ठुला साना गल्ति भएको छ तर मावोबादी सेनाले मधेश बादीको सेनाले जस्तै नेपालको तराईलाई मधेसीको आत्म निर्णय गर्न पाउने राज्य बनाउनु पर्ने र तराईमा पहाडीलाई लखेट्न युद्ध गरेको होईन नेपाली जनतालाई लोकतन्त्र दिलाउन युद्ध गरेको थियो / मावोबादीको सेनाले युद्ध लडेर ल्याएको लोकतन्त्र को चाहिं वाह वाह गर्ने तर ती मावोबादी सेनालाई अपमान गर्दै मधेसीको पहाडी नेपालीलाई काट्ने मार्ने लखेट्ने सेनालाई समान जनक तरिकाले नेपाली सेनामा छुट्टै ईकाई गठन गर्न दिने यो कृतघ्न निर्णय र सम्झौताको किरण बैद्यले बिरोध गरे त् के गल्ति गर्यो बैद्यले?
शान्ति शान्ति भन्दैमा संबिधान संबिधान भन्दैमा मधेसी बन्न नचाहने पहाडी नेपाली जति पहाड पछाडिको नेपालमै कैद हुनु पर्ने “मधेश्बादिको शान्ति र संबिधान” बैद्यले चाहेनन् त् कुन नेपालीले चाहन्छ?
मन परे हरियो, नपरे रातो 11 6
मन परे हरियो, नपरे रातो 9 1
तर मूल कुरा चै मावोबादी एमाले को बिसर्जन बाद को बाटो मा गुज्रदा अझै क्रान्ति सकिएको छैन भन्ने धार त्यहा रही रहन्छ | जस्तो कि मात्रिका को ,बैद्द्य को | हुन् सक्छ भोलि यी दुइ बीच एकीकरण होला | पर्सि बैद्द्य बा मात्रिका सत्ता मा पुगे आर्को अझै क्रान्ति सकिएको छैन भन्ने आउला|
केहि समय उग्र बाम राजनीति गरेर एक थरि नेता ,कार्यकर्ता थाके पछी सत्ता को बिछयूनी मा आराम गर्दा रहेछन ,त्यो उनुहरुको हक बन्दोरहेछ | आर्को थरीले क्रान्ति अझै सकिएको छैन भन्ने चै ,हाम्ले ठुलो भाग पायेनम हाम्रो पालो अझै आएँन भन्ने हो |
जनता भनेको उनीहरुलाई हास ,बकुला ,बोका हो | उनीहरुको स्वार्थ पूर्तिको को लागि जनता काटिनु पर्छ ,मारिनु पर्छ |
एक्लै देश लुटे ——-चोर ,भ्रास्टाचारी
३-४ जना सशस्त्र समुह मिलेर लुटे —–डाका
१०००-२००० कार्य कर्ता मिलेर ,संगठित भएर लुट्न सके —राजनीतिक पार्टी
मन परे हरियो, नपरे रातो 8 3
खाऊ भने दिन भरिको शिकार, नखाऊ भने कान्छा बाऊको अनुहार
मन परे हरियो, नपरे रातो 7 10
मन परे हरियो, नपरे रातो 7 4
Because he may write note of decent against marriage….
मन परे हरियो, नपरे रातो 3 3